Reklamacie
📦 Odosielanie reklamácie
Pri odosielaní reklamácie je potrebné uviesť adresu a telefónne číslo. Ak nie je telefón uvedený na balíku, môže sa stať, že nás prepravca neinformuje a balík sa vám vráti.
Po odoslaní balíka – pre istotu doručenia – pošlite, prosím, číslo zásielky a informáciu, cez ktorú spoločnosť posielate, na e-mail: reklamace@nasenaradie.sk.
📮 Adresa na zasielanie zásielok
Naše Náradie
Rychvaldská 191
Dolní Lutyně
735 53
☎️ Telefón: +421 940 016 947
✉️ E-mail: reklamace@nasenaradie.sk
📝 K reklamácii priložte
- Kópiu alebo originál kúpnej zmluvy / doklad o nákupe.
- Popis závady alebo dôvodu reklamácie.
- Telefonický alebo e-mailový kontakt.
- Adresu, kam zaslať tovar po vybavení reklamácie.
⏱️ Bez požadovaných podkladov nie je možné reklamáciu vybaviť. Lehota 30 dní na vybavenie začína plynúť až dňom doručenia všetkých podkladov.
🧼 Tovar zasielajte očistený a bez prevádzkových kvapalín. V opačnom prípade môže byť reklamácia zamietnutá.
📦 Poškodenie zásielky dopravcom PPL
V prípade, že vám zásielka príde poškodená službou PPL, spíšte reklamáciu do 1 pracovného dňa od prevzatia: https://www.ppl.cz/reklamace
PPL následne poškodený balík vyzdvihne – balík, prosím, riadne zabaľte, aby nedošlo k ďalšiemu poškodeniu. Následnú komunikáciu s PPL riešime my. Podľa výsledku vám zašleme nový kus alebo vrátime peniaze.
