Reklamacie

 
⚠️ Dôležité: Zásielku je nutné odoslať na adresu. Ak bude odoslaná napríklad cez Zásielkovňu na výdajné miesto, zásielka nemusí byť vyzdvihnutá.

📦 Odosielanie reklamácie

Pri odosielaní reklamácie je potrebné uviesť adresu a telefónne číslo. Ak nie je telefón uvedený na balíku, môže sa stať, že nás prepravca neinformuje a balík sa vám vráti.

Po odoslaní balíka – pre istotu doručenia – pošlite, prosím, číslo zásielky a informáciu, cez ktorú spoločnosť posielate, na e-mail: reklamace@nasenaradie.sk.

✅ Odporúčanie: Na reklamácie odporúčame službu PPL, pri ktorej máme 100 % doručenie!

📮 Adresa na zasielanie zásielok

Naše Náradie
Rychvaldská 191
Dolní Lutyně
735 53

☎️ Telefón: +421 940 016 947
✉️ E-mail: reklamace@nasenaradie.sk

📝 K reklamácii priložte

  • Kópiu alebo originál kúpnej zmluvy / doklad o nákupe.
  • Popis závady alebo dôvodu reklamácie.
  • Telefonický alebo e-mailový kontakt.
  • Adresu, kam zaslať tovar po vybavení reklamácie.

⏱️ Bez požadovaných podkladov nie je možné reklamáciu vybaviť. Lehota 30 dní na vybavenie začína plynúť až dňom doručenia všetkých podkladov.

🧼 Tovar zasielajte očistený a bez prevádzkových kvapalín. V opačnom prípade môže byť reklamácia zamietnutá.

📦 Poškodenie zásielky dopravcom PPL

V prípade, že vám zásielka príde poškodená službou PPL, spíšte reklamáciu do 1 pracovného dňa od prevzatia: https://www.ppl.cz/reklamace

PPL následne poškodený balík vyzdvihne – balík, prosím, riadne zabaľte, aby nedošlo k ďalšiemu poškodeniu. Následnú komunikáciu s PPL riešime my. Podľa výsledku vám zašleme nový kus alebo vrátime peniaze.